Bitter people can't love sweet fruits

by Tuesday, October 24, 2017 0 comments
Hi guys,


I hope you are all doing fantastic and living the life to the maximum.

J'espère que vous vous portez à merveille et profitez de la vie au maximum.


Today's post is simply a reminder of the love with ought to ourselves before anybody else.

Le billet du jour est un rappel de l'amour qu'on se doit à soi-même avant qui que ce soit.
I've been to war with myself, because the opinions of others mattered so much that I put aside my own valuable self and saw myself through those acerbic eyes.
Luckily, mom reminded me to learn to love myself and the skin I am in, as bitter people can't love sweet fruits.

J'étais en guerre avec moi même, car l'opinion des autres prévalaient tant que j'avais mis ma propre valeur de côté, et me voyais au travers de ces yeux acerbes.
Heureusement, ma mère m'a rappelée d'apprendre à m'aimer et le corps dans lequel je vis, car les personnes amères ne peuvent aimer des fruits sucrés.
The best way to teach a child how to love themselves, is by being a walking example of a grown woman who loves herself.
Never loose your art of loving.

La meilleure façon d'apprendre à un enfant à s'aimer, c'est en étant une femme qui s'aime.
Ne perd jamais ton art d'aimer.
You are allowed to call and see your body what you want to.
Love your whole self, for in the adventure of life, you are the one you'll spend the most time with.

On a le droit d'appeler et de voir notre corps comme bon nous semble.
Aime tout ton être car dans l'aventure qu'est la vie, tu es celle/celui avec qui tu passeras le plus de temps.
Skirt-top-clutch/Jupe-haut-pochette: Asos
Shoes/Chaussures: Ego
Rings/Bagues: Gudule
Necklace/Collier: Imported from Kenya/Importé du Kenya
Hair/Coiffure: VV-JO
Photographer: Miss Flo






Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment