apple carrot and coconut cake

by Sunday, March 15, 2015 0 comments
Hey dolls,

 I hope you are all doing fantastic and enjoying your lives!! Today's post is about sharing a cake recipe that I tried last Sunday and it came out so yummy I had to share. I'm usually into homemade but i'm not much of a cake maker, but this recipe is very easy.

 Ingredients:
chia seeds (vegan substitute for egg)
almond milk
coconut water
1 small coconut
4 apples
4 carrots
brown sugar
raisin
hazelnuts
gluten free sarrasin flour
cardamome
clove
ginger
cinnamon)

Preheat oven at 340F
 I grated the coconut, apples and carrots.
Add Almond milk and chia seeds, mix well and add the other ingredients.
Pour in baking pan and cook for 1hour at 340F. Allow it to cool down before tasting.
 An easy, delicious and healthy recipe!!
 As for the quantities I just go by the flow and adjust.

 Don't forget to suscribe and share
 Love Vv




 J'espère que vous vous portez à merveille et profitez bien de la vie :)
Le billet d’aujourd’hui a pour but de partager une recette que j'ai faite dimanche dernier et le résultat était délicieux, je me devais de la partager avec vous.
 J'aime le fait maison mais la pâtisserie n'est pas mon fort mais cette recette est très facile à réaliser. 

Ingrédients:
 grains de chia (substitut végétal pour les oeufs)
lait d'amande
eau de coco
 1 petite noix de coco
4 pommes
4 carottes
sucre roux
raisins
noisettes
 farine de sarrasin sans gluten
cardamome
clou de girofle
gingembre
cannelle

Préchauffer le four à 175°
 J'ai râpé la noix de coco, les pommes et les carottes. Ajouter le lait d'amande et les grains de chia. Mélanger le tout et ajouter le reste des ingrédients. Verser dans le moule et cuire pendant 1h à 175°
Laisser complètement refroidir avant de déguster.
Une recette simple, délicieuse et saine.
 En ce qui concerne les quantités je mets au pif et je réajuste en goûtant.

N'oubliez pas de vous abonner et de partager

Love Vv

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment