Ayawa Hairstyle à Londres et Paris

by Thursday, December 26, 2013 0 comments




Hey dolls,


I hope you all had a wonderful Christmas and that you behaved good enough and had a lot of presents, if not well it doesn't matter :)

This post is about a major change in my life, I actually moved to London and will be travelling between London and Paris from now on...
You have to grab every positive opportunity in life, and live your life for yourself and not for others!
Anyways for those I used to do the hair or for any other person, that would like me to do their hair in Paris, here are the full details and link to my facebook page: 
https://www.facebook.com/pages/AYAWA-Hairstyle/426831364110057






Hey dolls,


J'espère que vous avez tous passé un merveilleux Noël et que vous avez été sages et avez eu beaucoup de cadeaux, si tel n'est pas le cas eh bien ce n'est pas grave :)

Ce billet est à propos d'un changement majeur dans ma vie, j'ai effectivement déménagé à Londres et serai dorénavant  entre Londres et Paris ...
Vous devez saisir toutes les opportunités positives dans la vie, et vivre votre vie pour vous-même et pas pour les autres!
Quoi qu'il en soit pour celles que j'ai l'habitude de coiffer ou pour toute autre personne, qui voudrait être coiffée par mes soins à Paris, voici les détails et le lien de ma page facebook:
https://www.facebook.com/pages/AYAWA-Hairstyle/426831364110057

Love Vv


Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment