Pink Paradise

by Wednesday, March 08, 2017 1 comments
Hey dolls!!

I hope you've been doing fantastic since my last post!!
Today's post in to celebrate the beauty and greatness of life.
When we are busy trying to build a life, we often forget to take the time to pause and just acknowledge that we are breathing.
Well today I suggest we take that time and breathe together.

J'espère que vous vous portez à merveille depuis mon dernier post.
Le post du jour célèbre la beauté de la vie.
Nous sommes tellement occupés à construire nos vies que parfois nous ne prenons pas le temps de reconnaître qu'on respire.
Je vous propose aujourd'hui de prendre ce temps et respirons ensemble.

Life isn't a promise, we ought to make the best of the time we have on our hands
La promesse de vie n'est qu'illusoire, nous devons faire au mieux du temps qui nous est accordé.

Nothing in the world would ever exist without its opposite, I'm learning to embrace it all.
That's the reason why when looking back at my life, I'm grateful for the goods and  the lessons.
Rien dans ce monde n'existe sans son contraire, j'apprends à tout accepter.
C'est pourquoi je suis reconnaissante pour le bien et les leçons de vie  quand je fais le bilan.

There's nothing in the world you can't do when you believe in you.
You are beautiful, you are powerful, you are brilliant
By the way, if you'd like to learn how to do this hairstyle, a tutorial is coming up
on my facebook page and instagram @vvjewelz
Rien n'est impossible quand on croît en soi.
Tu es belle, forte et intelligente

Au fait si tu veux apprendre à réaliser cette coiffure, le tuto arrive sur ma page facebook et mon instagram @vvjewelz


Remember that as long as you keep your smile, whatever you are going through, there's hope.
<3
Rappelle-toi que tant que tu gardes ton sourire, peu importe ce que tu traverses, il y aura de l'espoir.
<3

Dress/robe: imported from Cameroon
Shoes/chaussures: Asos
Clutch/pochette: Dorothy Perkins
Earrings: Ayawa Jewelz
Lipstick/rouge à lèvres: Mac cosmetics ref: Ruby Woo

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 comment: