White and silver

by Sunday, June 08, 2014 2 comments
Hey dolls,

The sun is shining and everyone wants to look at their best.
Yesterday I went for a promenade in London and I wanted to put on some bright colours but finally this is what I put together.
I usually don't wear a lot of white garments but I really like this dress which I find comfy and stylish.
Here are the pics, hope you'll like it :)
Don't forget to suscribe and share 

Les beaux jours sont de retour et tout le monde veut être beau.
Hier j'ai fait une promenade dans Londres et je voulais mettre des couleurs vives mais finalement voici ce que j'ai choisi. 
D'habitude je ne mets pas beaucoup de vêtements blancs mais j'aime vraiment cette robe que je trouve confortable et élégante. 
Voici les photos, en espérant que ça vous plaise :) 
N'oubliez pas de vous abonner et de  partager

Love Vv













shoes/chaussures: Pull & Bear
Dress/robe: Matalan
Bag/sac: Newlook
XXL blue ring/ bague XXL bleu: river island
Necklace/collier: Primark
Sunglasses/lunettes de soleil: Thrisftshop- fripperie




Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 comments:

  1. Jaime bcp la robe et les shoes .... on attend ta prochaine tenue pleine de couleurs !

    http://afrogenik.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete