Red Riding Avisse

by Thursday, December 10, 2015 0 comments


Hey dolls,


It's been forever I have not been posting, but i'm working a lot lately  and I promise this is going to change.
Tonight, I'm launching a new section on the blog featuring the beautiful natural souls I will have the opportunity to come accross.

Ça fait une éternité que je n'ai pas blogué car je travaille beaucoup ces derniers temps; mais je promets qu'il va y avoir du changement.
Ce soir j'ouvre une nouvelle rubrique dans laquelle je présenterai les belles âmes naturelles que j'aurai l'opportunité de rencontrer.


she's wearing xxl boxbraids by AYAWA Hairstyle
Elle porte des braids XXL réalisées par AYAWA Hairstyle
Avisse, 33y/o, designer
Avisse, 33 ans, styliste
'I love my hair because they adjust very easily, they grow quickly and need low maintenance"
'j'aime beaucoup mes cheveux car ils s'adaptent très facilement, ils poussent très vite et demandent peu d'entretien!'




Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment