Un wax peut en cacher un autre

by Wednesday, February 11, 2015 0 comments
Hey dolls,


Hope you are all well and enjoying all the beauties that life has to offer.
You all know that when it comes to African fabric clothing, I love it and wear it in winter, summer, spring, fall.
Today's post is featuring 2 pieces by Mansaya Paris. I love their clothes because everything always fits to perfection.
Mansaya is a ready to wear French brand, with an ethics, I have a particular fondness for. I have many pieces from them and never have I been disappointed with.
If you wish to know more about the brand and see more of what they offer, good news! Their shop is located 49 rue Léon Frot 75011 Paris. Also visit their website to see more of their work.
Also they will be exhibiting at the event africaparis this weekend.

I combined a playsuit with a coat both from Mansaya for this look.
Here are the pics. Don't forget to suscribe and share
Love Vv




Coat and Jumpsuit/Manteau et Combi: Mansaya Paris
Backpack/Sac à dos: Zara
Shoes/Chaussures: River Island
Belt/ceinture: Thriftshop-friperie
Ring/Bague: Pull&Bear
Tights/Collants: Primark




J'espère que vous vous portez à merveille et que vous profitez des merveilles que la vie  vous offre.
Vous n'êtes pas sans ignorer que j'aime beaucoup le wax et qu'il n'y a pas de saison pour moi pour en porter.
Le billet d'aujourd'hui présente 2 pièces de Mansaya Paris. J'aime beaucoup leurs vêtements car ils épousent toujours bien mes formes.
Mansaya est une marque de prêt à porter avec une éthique, que j'affectionne particulièrement. j'ai d'ailleurs plusieurs pièces de la marque et jamais je n'aI eu de mauvaises surprises.
Si vous souhaitez en savoir plus sur la marque et voir plus ce qu'elle propose, bonne nouvelle! La boutique se trouve au 49 rue Léon Frot 75011 Paris. Vous pouvez également visiter leur site pour en voir plus.
La marque sera également présente ce weekend à l'événement africaparis.
Pour ce look j'ai associé un combishort et un manteau tous les deux de Mansaya.
N'oubliez pas de vous abonner et de partager :)
Love Vv

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment