Spring, I see green again

by Wednesday, March 22, 2017 0 comments
Hey dolls,

I hope you have been doing fanstastic and enjoying the first days of spring!
I love spring because it's the promise of new beginnings. It's the time for rejuvenation, resurrection and regrowth.
I decided to put together an outfit and share it with you to celebrate this new season.

J'espère que vous vous portez à merveille et que vous profitez des premiers jours de printemps.
J'aime le printemps car c'est la promesse d'un nouveau départ. C'est le temps du renouveau, de la résurrection et de l'évolution.
J'ai donc décidé de vous présenter une tenue pour célébrer cette nouvelle saison. 



I couldn't get away without a green piece in this outfit for several reasons.
Not only it's my favourite colour, it represents balance, harmony and growth.

Je ne pouvais présenter une tenue sans pièce verte, car non seulement c'est ma couleur préférée, mais elle représente l'équilibre, l'harmonie et la croissance.

Speaking of balance and harmony, laughter is definitely the best therapy ever  when is comes to my life philosophy.

En parlant d'équilibre et d'harmonie, le rire est la meilleure des thérapies, quand il s'agit de ma philosophie de vie.

Spring is life
Spring is hope
So is love and
hapiness.
Spring renews.
Without spring,
life is forlorn.
Spring is nostalgia
after bitter storm.
Put spring in your heart

by Archie Greenidge


Coat/Manteau: Monki
Jeans: Thrift shop/ Friperie
Body & shoes /Body & chaussures: Asos
Necklace/Collier: imported from South Africa/importé d'Afrique du Sud
backpack/Sac à dos: Primark
Hairstyle &Make up/ Coiffure & maquillage: Ayawa Hairstyle
Photos: Being miss Flo






Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment