Marinière

by Monday, May 16, 2016 21 comments
Hi guys,
May 16th is here, time for the French curves challenge, a monthly outfit challenge initianted by Gaëlle Prudencio, gathering French speaking bloggers.
This month challenge was "marinière" and yes this was a challenge for me, as I had no piece in my wardrobe and believe me or not, I got my piece this afternoon and did the shoot this evening!
Anyways, here are the shots, hope you'll enjoy!!



Top- Primark
Skirt-imported from Cameroon
Shoes-truffle
Earrings -Ayawa Jewelz
On est le 16 mai, l'heure du challenge mensuel French curves a sonné! a l'initiative de Gaëlle Prudencio, ce challenge réunit des blogueuses francophones autour d'un thème. Le thème du mois est marinière. Difficile à croire mais je n'avais aucune pièce dans mon dressing, je m'en suis procurée une cet après-midi et shoot dans la soirée.
Voici les photos en espérant qu'elles vous plaisent.

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

21 comments:

  1. Merci ma belle! A samediiiii 😘

    ReplyDelete
  2. Magnifique tu est lumineuse! j'adore

    ReplyDelete
  3. super tenue! tu es rayonnante, j'adore!

    ReplyDelete
  4. OMD, t'es tellement belle <3 et tes photos sont juste parfaites :)

    ReplyDelete
  5. T'es belle ! J'adore ce look plein de pep's et de bonne humeur <3

    ReplyDelete
  6. Ah la la cette association de la marinière et du wax c'est juste canon! Bravo! Ciao Bella...

    ReplyDelete
  7. Tu es lumineuse comme à ton habitude, j'adore cette tenue, j'ai envie d'avoir plus de pièces en wax dans ma garde robe ! ♥

    ReplyDelete
  8. i love it la jupe wax est magnifique

    ReplyDelete
  9. Wow j'adore ce look et gros coup de cœur pour la jupe ! <3
    See ya ;-)

    ReplyDelete
  10. Make time to exercising at least three Juggernoxtimes weekly. in case you are simply starting out, you must restriction your self to a few instances, but as your muscle tissue come to be more conditioned, you should try and get to the gymnasium more frequently than that. As you become more experienced, you may growth your workout routines to be more than as soon as every day, several times per week.For more ==== >>>>>> http://jackedmuscleextremeadvice.com/juggernox/

    ReplyDelete