Sabrina & Nalya

by Saturday, January 09, 2016 0 comments
Hey dolls,

Hope you had a wonderful time with your families and loved ones and are ready to embrace all that 2016 has to offer.
In the United states of natural hair today, we have a mom and daughter moment.

J'espère que vous vous avez passé de merveilleux moments en compagnie des vôtres et que vous êtes prêts à accepter tout ce que 2016 a à vous offrir.
Dans le billet du jour, nous avons un moment mère-fille.


Sabrina & Nalya

Sabrina, 36 y/o, administrative secretary
"I decided to go back natural 2 years ago after 10 years of chemically loosening my curls patterns. With all the natural products available today, we can allow ourselves to go back  *nappy. For now I have no regrets and if I'm fed up of coping with my natural hair , I go for a protective hairstyle as crochetbraids"
Sabrina, 36ans, secrétaire administrative
"Sortie de 10 ans de curl... j'ai décidé de revenir au naturel il y a 2 ans. Avec les produits naturels d'aujoud'hui on peut se permettre de revenir en mode *nappy. Pour l'instant je ne regrette pas mon choix et si j'en ai marre de me coiffer, j'opte pour une coiffure protectrice comme le crochetbraids."
Hair by AYAWA Hairstyle
Coiffure par AYAWA Hairstyle
Nalya, 7y/o
"I like my hair a little bit, why jus a little, because Iwant them longer"
Nalya 7 ans
"J'aime un peu mes cheveux, pourquoi un peu, parce que je veux qu'ils soient plus longs."


Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment