Rokia and her bantu knots

by Friday, December 11, 2015 0 comments

Hi dolls, 


Hope you are doing fantastic and enjoying each minute life grants you with!!

J'espère que vous vous portez à merveille et profitez de chaque instant que la vie vous offre!!!



Bantu knots by AYAWA Hairstyle
Rokia, 36 y/o, Insurance employee
"My hairstyle must reflect my personality, i don't want to be original, just  be myself in full. I love my hair, I can do everything with them, they release my spiritual vibrations lol therefore I never go without a beanie in the public trasportations. A hairstyle mirrors my state of mind of the moment while being easy going in daily life with the babies"

 Rokia, 36 ans, Employée d'assurance
"Ma coiffure doit représenter ma personnalité, je ne cherche pas à être originale, juste être pleinement moi-même.
J'aime mes cheveux, je peux tout faire avec, ils diffusent mes vibrations sprirituelles lol donc jamais sans un bonnet dans les transports. Une coiffure est le reflet de mon état d'esprit du moment tout en étant facile à vivre au quotidien avec des bébés"



Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment