Oops I locked it again

by Wednesday, March 05, 2014 0 comments
Hey dolls, 

Once again I gave in to locks extension. I wanted something different again so I thought why not play with the colour once more. This time I went for a colour that I NEVER could have thought would look good on me, but I was curious on how it would look so I gave it a go.
For those of you who would like to have some fun in their hair, think about using coloured extensions. It's a great option  especially when you want something temporary. On top of that  no  harm is done to the hair.

Une fois de plus j'ai cédé à mon envie de fausses locks Je voulais quelque chose de différent et je me suis dit pourquoi ne pas jouer avec la couleur une fois de plus. Cette fois, j'ai opté pour une couleur que je n'aurai jamais pensé m'aller, mais j'étais curieuse de voir à quoi je ressemblerais.
Pour celles d'entre vous qui voudraient avoir un peu de folie dans leurs cheveux pensez à utiliser des extensions de couleur. C'est une très bonne alternative  surtout quand vous voulez quelque chose de temporaire. En plus  cela n'a pas d'effet néfaste sur le cheveu.







Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment