Prints clash

by Monday, December 15, 2014 0 comments
Hey dolls,


I hope you are all doing fabulous!!!
This post was originally meant for the french curves challenge in October, but due to my travelling in Africa, I had to postpone the publishing of the article.
It's a challenge initiated by Gaëlle from the Curvy and Curly Closet.
The theme was Polka dots vs Stripes.
Well I must admit that I was more than happy with the theme because I love Polka dots so much and I think they can do the trick on any occasion.
This is the outfit I put together and the master piece of the outfit is my coat that I thriftshopped and had it transform by garment surgeon NOULA
Let me tell you a bit about her. She's a young entrepreneur and she loves thriftshopping and original pieces. If you have a cloth that you like but would like to bring back to life, well search no more, she's your woman :)

I hope you will like it!!
Don't forget to suscribe and share





Skirt/Jupe: Dorothy Perkins
TOP/haut: Asos
Sneakers/baskets: Nike
Coat/Manteau: Thriftshop


This is what the original poncho looked like!!
Voici à quoi la pièce originelle ressemblait




J'espère que vous vous portez à merveille!!
Ce billet avait été écrit pour le Franch curves challenge du mois d'octobre. Seulement, je n'ai pas pu le poster à temps car j'étais e déplacement au Cameroun.
C'est un challenge initié par Gaëlle de the Curvy and Curly Closet
.
Le thème du ce mois était pois contre rayures.
Je dois avouer que j'étais ravie lorsque j'ai pris connaissance du thème car  j'adore les pois et je trouve qu'ils se marient à tellement d'occasions.
Voici la tenue que j'ai associé et la pièce maîtresse est le manteau que j'ai chiné et a été transformé par la chirurgienne du vêtement j'ai nommé NOULA
Je vous en dis un peu plus sur cette jeune femme. Elle aime chiné des pièces uniques et originales.C'est une jeune entrepreneur qui remet au goût du jour et ramène à la vie des pièces de votre dressing que vous affectionnez particulièrement. Si vous désirez ressusciter un vêtement, c'est celle qu'il vous faut :)
J'espère que vous apprécierez.
N'oubliez pas de vous abonner et de partager :)

Love Vv

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment