salade façon grecque et sa vinaigrette à la mangue

by Thursday, September 25, 2014 0 comments
Hey dolls,

I hope you are all doing very well and spending a happy Thursday :)
Today's post is about this salad dressing I made. It was absolutely delicious and I had to share it with you guys.
I love eating salads but sometimes you can get bored because of the seasoning but guess what, that was old times story.
For mango lovers as me, I think your palate is going to absolutely love this, since it is the main ingredient of the dressing.
As for the ingredients'proportions, I guess you will just have to taste and adjust at your convenience.

Recipe: 
1/2 mango
Garlic
Olive oil
Balsamic vinegar
Ginger
Lime
Salt(optional)

Blend all the ingredients and that's it! 
Quick, easy and delicious, what else :)


very onctuous and savoury
très onctueuse et savoureuse


J'espère que vous vous portez toutes (tous) très bien et passez un joyeux jeudi :) 
Le billet d'aujourd'hui s'agit d'une vinaigrette j'ai réalisé, elle était absolument délicieuse et je me devais de partager la recette avec vous. 
J'aime manger les salades, mais parfois l'assaisonnement est toujours le même mais devinez quoi, ça c'était avant :)
Pour les amateurs de mangue comme moi, je pense que votre palais va absolument valider cette recette, car la mangue est l'ingrédient principal pour cette vinaigrette. 
Pour ce qui est des proportions pour les ingrédients, vous allez devoir goûter et ajuster à votre convenance. 

recette: 
1/2 mangue 
Ail 
Huile d'olive 
Vinaigre balsamique 
Gingembre 
Citron vert 
Sel (facultatif)
Mixez  tous les ingrédients, ça y est, c'est prêt!
Rapide, simple et délicieux!!

N'oubliez pas de vous abonner et de partager :)
Love Vv

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment